Przewodnik dla Klientów
Klient w warsztacie
Drodzy obecni i przyszli Klienci, jeśli zastanawiacie się jak wygląda serwis samochodu w naszym warsztacie to spieszymy rozwiać ostatnie wątpliwości i zaspokoić Waszą ciekawość.
Rezerwacja wizyty
Aby zapewnić jak najwyższy poziom Obsługi Klienta wprowadziliśmy rezerwację terminów napraw. Dzięki temu możemy lepiej zaplanować pracę, obłożenie stanowisk i płynność dostaw części, tak żeby naprawa przebiegła jak najefektywniej a czas oczekiwania na odbiór auta był jak najkrótszy. Rezerwacji można dokonać pod numerem telefonu 881 009 000. Jeśli jest to możliwe warto dzwonić do nas z wyprzedzeniem, bo okresowo oczekiwanie na wolny termin może wynosić nawet do dwóch tygodni.
Koszt naprawy
Pytacie nas często o koszt wymiany poszczególnych części, dlatego umieściliśmy na naszej stronie internetowej wykaz najpopularniejszych usług wraz z ich cenami. Podane ceny są cenami orientacyjnymi wyliczonymi na podstawie norm z programu AutoData i w przypadku niektórych modeli aut mogą się różnić. Jeśli chcecie otrzymać dokładną wycenę serwisu dla Waszego auta prosimy o skorzystanie z formularza wyceny na naszej stronie (link do formularza kliknij tutaj). Na podstawie podanych danych będziemy mogli sprawdzić dostępność i koszt części oraz oszacować koszty ich wymiany.
Czas naprawy
Staramy się realizować zlecenia tak, aby czas oczekiwania na odbiór auta był jak najkrótszy, jednak nie zawsze możemy zagwarantować, że wszystkie śruby będą podzielać nasze aspiracje i współpracować. Stąd preferujemy, by w każdym przypadku auta trafiały do nas z rana, by w razie jakichkolwiek komplikacji było dość czasu na ich zniwelowanie.
Na czas naprawy wpływa także dostępność części. Współpracujemy na stałe z kilkoma hurtowniami i w większości przypadków jesteśmy w stanie otrzymać niezbędne części od ręki, jednak zdarzają się sytuacje, że na realizację zamówienia trzeba poczekać nawet do następnego dnia co wydłuża czas naprawy.
Proces obsługi
Kiedy auto przyjeżdża do nas na diagnozę lub naprawę spisujemy w pierwszej kolejności zlecenie, w którym zapisujemy niezbędne dane auta (marka, model, rodzaj paliwa, pojemność i moc silnika oraz rok produkcji) Warto więc mieć ze sobą dowód rejestracyjny, w którym znajdziemy wszystkie te dane do wglądu.Usprawni to proces zamawiania części. Na zleceniu zapisujemy także zgłaszane przez Państwa usterki i towarzyszące im objawy. Czym więcej szczegółowych informacji otrzymamy tym większa szansa na szybkie zdiagnozowanie problemu a tym samym na jego szybkie usunięcie.
Pracownik przyjmujący auto może więc zadawać dodatkowe pytania np. o to czy dana usterka występuje przy zimnym czy rozgrzanym silniku, kiedy się pojawiła, co było w ostatnim czasie zrobione w aucie itp. W niektórych przypadkach np. przy zgłaszanych problemach z zawieszeniem pojazdu mechanik może poprosić o odbycie jazdy próbnej razem z Państwem abyście wskazali co konkretnie Was niepokoi. Na koniec poprosi o podanie Państwa danych kontaktowych (imię i numer telefonu) tak byśmy na bieżąco mogli być z Państwem w kontakcie.
Kiedy mamy już komplet danych auto trafia do diagnozy. Weryfikujemy zgłaszane problemy i szukamy przyczyn usterki. Po ustaleniu co dolega pojazdowi wyceniamy koszt naprawy i dzwonimy do Państwa z informacją. Po otrzymaniu akceptacji przystępujemy do naprawy auta.
W przypadku wystąpienia dodatkowych komplikacji informujemy na bieżąco o ewentualnym czasie wydłużenia naprawy lub dodatkowych kosztach, których wcześniej nie udało się przewidzieć.
Po naprawie weryfikujemy czy zgłaszana usterka została w pełni usunięta. Kiedy mamy pewność, że sprawność auta została przywrócona w założonym zakresie informujemy, że auto jest gotowe do odbioru. Auto można odebrać w godzinach pracy warsztatu. Przy odbiorze mechanik może również poinformować Państwa o zauważonych podczas obsługi potencjalnych problemach, np. o zbliżającym się terminie wymiany oleju czy konieczności wymiany klocków hamulcowych w najbliższym czasie.
Gwarancja
Na wszystkie naprawy wykonane u nas udzielamy gwarancji. Jeśli decydują się Państwo na zakup części u nas, gwarancja obejmuje również części. Na części przywiezione przez Państwa nie udzielamy gwarancji.
Jak pracujemy
Przepisy BHP jasno określają, że na hali warsztatowej mogą przebywać tylko uprawnione osoby, z tego względu obecność Klienta w obrębie pracy podnośnika jest niedopuszczalna. Krótkie naprawy możecie Państwo przeczekać na wygodnej kanapie w naszym biurze, a my chętnie umilimy go pyszną kawą lub herbatą. Jeśli na którymkolwiek etapie obsługi samochodu pojawią się istotne informacje np. konieczność podjęcia decyzji co do zmiany zakresu naprawy, będziecie Państwo o tym na bieżąco informowani, a w razie jakichkolwiek pytań mechanik wszystko dokładnie wytłumaczy.
Jeśli chcecie zajrzeć za kulisy pracy warsztatu zachęcamy do obserwowania naszej strony na platformie Facebook i Instagram, gdzie wrzucamy zdjęcia dokumentujące naszą pracę oraz informujemy o aktualnych promocjach i wydarzeniach.
Zapraszamy do kontaktu
Jeśli ten artykuł nie zaspokoił w pełni Waszej ciekawości to zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszystkie dodatkowe pytania i rozwiejemy ostatnie wątpliwości. Jesteśmy dostępni dla Was pod numerami telefonów 881 009 000 oraz 881 000 900 a także na miejscu w biurze warsztatu. Zapraszamy!
Bądź w kontakcie
Tel. 881 009 000
Siedziba
ul. Strużańska 15
Legionowo
warsztat@turbozolw.pl
Pracujemy
Poniedziałek – Piątek: 8.00 – 18.00
Sobota: 8.00 – 14.00