regulamin
Regulamin świadczenia usług
Turbo Żółw Auto Serwis Piotr Biernacki
I.
Słowniczek pojęć:
- Warsztat – Turbo Żółw Auto Serwis Piotr Biernacki z siedzibą w Legionowie przy ulicy Strużańskiej 15; NIP: 5242528931.
- Klient – osoba zlecająca usługę naprawy samochodu
II.
- Warsztat jest czynny w godzinach od 8.00 do 18.00 w dni powszednie i w soboty w godzinach od 8.00 do 14.00.
- Przyjmowanie pojazdów do naprawy odbywa się w godzinach pracy Warsztatu lub po wcześniejszym uzgodnieniu w innych dniach i godzinach.
- Wydawanie pojazdów Klientom odbywa się w godzinach pracy Warsztatu lub po wcześniejszym uzgodnieniu w innych dniach i godzinach.
- Osoba pozostawiająca pojazd w Warsztacie, zobowiązana jest do przekazania wszystkich znanych jej informacji o stanie pojazdu mogących mieć wpływ na proces naprawy i bezpieczeństwo obsługi.
- Klient upoważnia Warsztat do wykonania jazd testowych (w tym również na drogach publicznych) w celu określenia zakresu potrzebnych prac lub oceny jakości i poprawności prac wykonanych.
- Za przedmioty pozostawione w pojeździe serwis nie odpowiada.
- Klient może uzyskać informację o przebiegu naprawy w godzinach pracy serwisu.
- Klient może skontrolować przebieg naprawy zawsze w godzinach pracy serwisu.
- Klient ma obowiązek odebrać pojazd z serwisu, najpóźniej po upływie 5 dni od daty powiadomienia o zakończeniu naprawy.
- Jeżeli klient nie odebrał pojazdu w terminie wyżej wyznaczonym za każdy dzień przechowania pojazdu w serwisie, naliczana będzie opłata parkingowa w wysokości 50 zł.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie samochodu po wyznaczonym terminie odbioru.
- O postępie prac, diagnozie i wycenie Warsztat powiadamia Klienta telefonicznie. Klient zobowiązany jest do bycia dostępnym pod wskazanym numerem telefonu.
III.
- Na świadczone w Warsztacie usługi obowiązują ceny zgodne z aktualnym cennikiem, który jest do wglądu u doradcy serwisowego oraz umieszczony na stronie turbozolw.pl. W szczególnych przypadkach zakres prac naprawczych oraz ich kwota określona jest po rozmontowaniu pojazdu i/lub zdiagnozowaniu usterki itp.
- W przypadku niektórych modeli aut i usług nie ujętych w cenniku, ceny na poszczególne usługi ustalane są indywidualnie na podstawie danych z programu Autodata wg. stawki 150 zł brutto za roboczogodzinę.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za jakość materiałów i części dostarczonych przez klienta.
- Termin wykonania naprawy jest zawsze ustalany indywidualnie. Czas naprawy może wydłużyć się z winy podwykonawców, z powodu braku niezbędnych części zamiennych, braku kontaktu z Klientem lub w przypadku wykrycia dodatkowych usterek. Jednak zawsze staramy się aby czas ten był jak najkrótszy.
- W przypadku wykrycia dodatkowych usterek, Klient jest zawsze informowany w celu podjęcia decyzji o dalszej naprawie.
- Zużyte bądź uszkodzone części zawsze są dostępne do wglądu po wykonaniu naprawy.
- Kosztorysy sporządzane są według stawek obowiązujących w dniu zlecenia naprawy. Koszty robocizny wyliczane są według norm czasowych i cennika.
- Uregulowanie płatności za prace powierzone naprawiającemu odbywa się w biurze Warsztatu przed wydaniem samochodu.
IV.
- Warsztat ma obowiązek usunąć wszystkie ujawnione wady pojazdu, a w szczególności te niesprawności, które mają wpływ na bezpieczeństwo jazdy.
- Pojazd niesprawny może być wydany jedynie na pisemną prośbę Klienta i na jego odpowiedzialność.
- Na wykonane przez Warsztat usługi i zakupione w Warsztacie części udzielamy 12. miesięcznej gwarancji.
- Warunkiem udzielenia gwarancji jest zgłoszenie domniemania usterki w Warsztacie w momencie jej zauważenia i niezwłocznym dostarczeniu pojazdu do Warsztatu. Za usterki usunięte w innym serwisie Warsztat nie odpowiada.
- Warsztat ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
- Gwarancja nie obejmuje:
- skutków nieprawidłowego użytkowania pojazdu
- błędu lub niedopatrzenia ze strony Klienta
- szkód powstałych przez zjawiska naturalne lub w wyniku wypadku
- materiałów eksploatacyjnych
- części i materiałów dostarczonych przez Klienta
- ingerencji w innym warsztacie
- niezastosowania się do zaleceń po naprawie
- Koszty transportu pojazdu do serwisu pokrywa Klient.
- Wszelkie sprawy sporne wynikające z niniejszej umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie sądu właściwego miejscowo dla Serwisu.